Några referenser och FAQ

saljmallen_handskak (2)

————— Kundreferenser/kundcase —————–

En säljavdelning med stor erfarenhet inom B2B ville ha ett internt fysiskt säljverktyg. Ett sälj- och kontrollverktyg för säljarna och FC.

Säljmallen blev en nystart för att slå fast attityder i gruppen och därefter träna arbetssätt individuellt.

”Säljmallen är perfekt för oss. Bara att checka av med säljarna vid avstämningar. Vi arbetar även aktivt med att färglägga/prioritera vissa rutor på Säljmallen utifrån vilket fokus vi för tillfället ska ha i våra säljprocesser ut mot våra kunder och prospect.”

Stefan Berzelius Försäljningschef Paulig Coffee Sweden AB


är huvudleverantör för bl a Statoil, Mc Donalds och Preem Sverige

saljmallen_yes (2)

Referens/kundcase

En härlig skara med ambitiösa och sköna säljande personligheter väntade på mig när Johan & Nyström törstade efter mer säljstruktur med bibehållen skojfaktor i säljarbetet.

Mitt koncept BÄST – BLI BÄTTRE med Säljmallen som pricken över i uppskattades.

”Utbildningen var väldigt lärorik och användbar. Efter sista dagen var det bara att köra igång. Eller fylla tratten som Claes säger.

Det bästa med Säljmallen är att vi kan skräddarsy hur mycket säljstruktur respektive säljare behöver för att nå sina mål.”

Johan Damgaard VD Johan & Nyström AB

johannystrom  är en ledande aktör inom såväl nyskapande som tillväxt

saljmallen_peka (2)

Referens/kundcase

Ett tillväxtföretag med en mix av säljkraft som dels inte var skolade inom B2B- försäljning men även de som hade stor säljerfarenhet.

”Säljmallen är ett fantastiskt verktyg. Jag och säljarna ser samma sak. Både vid avstämningar med skolade säljare med stor säljerfarenhet, KAM, och de som just startat sin säljkarriär, AM.

Säljmallen är i fokus hela året. Börjar med planering/budget i okt-nov och sedan från januari ett givet internt kontrollverktyg när vi checkar av på våra avstämningsmöten – både kollektivt och individuellt.”

Niclas Bardh FC (-2012) NetClean Technologies Sweden AB
NetClean
är ett företag som dränkts i rättmätiga priser – tack vare sin existens, gärning och tillväxt

————————————————

saljmallen_yes (2)

 

 

 

 

 

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s